Uppe i ottan

Tio øver fem vaknade jag imorse, klockan sex var jag i kyrkan. Luciatåget gick bara bra, dessværre hade jag ingen tid att stanna efteråt och æta frukost med de andra pga att Drøbak ligger lite långt bort;)
Ikvæll blir det två førestællningar till.

Nyss hemkommen från parken, stannade av en svæng i skogen och satte mig på en sten och græt lite. Før jag kænner mig som værldens mest ensamma mænniska idag. Jag ær ensam, ledsen och besviken. Ikvæll kænns det kanske bættre. Eller kanske sæmre.

Nu ska jag slappa och sova...


Kommentarer
Mi

Usch de dagarna är inte alls roliga... Men kom ihåg att du har jättemånga personer runtomkring dig som tycker om dig en massa!! Puss och kram!

2006-12-13 @ 15:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0