annorlunda lovestory. men ändå helt vanlig kärlek...

Nu har jag vart på kino och sett Brokeback mountain. Barnvakten blev inte sen alls idag, så det blev bio ändå. Det var en fin film, jag gillade den. Jag tyckte faktiskt att den var romantiskt också, och fin miljö... Att två personer som älskar varandra så mycket inte kan vara tillsammans. Det är så tragiskt. Den var lite tragisk filmen. Det var inte många gånger, om ens en, som man fick se Heaths stora veckra leende. Men jag klagar inte. Jag gillade ju filmen.

Idag har snön gjort att jag inte kunde skjutsa barnen i vagnen till parken. Fick skjuts av Dag och bilen istället. Sen fick de åka pulka hem och så bakade vi brownies. Det tyckte de var kul. Barnen har vart jättesöta och glada idag, fast nog är det lite jobbigt att ha de överallt i köket. Finns det nåt att trycka på så trycks det. Finns det nåt att pilla på överhuvudtaget så måste man pilla på det. Det gäller verkligen att ha ögon i nacken! Men jag klagar inte, trivs fortfarande jättebra! Nu ska jag sova, sista arbetsdagen imorgon innan mitt lilla lov. Sen är det hejdå Oslo och Hej Falun för ett par dagar... Sleep well!


Kommentarer
helena

hej syster. du får vara beredd på att jag måste plugga väldigt mycket när du kommer hem...jag börjar bli lite sönderstressad

2006-02-07 @ 09:57:37
mammselen

Du verkar vara som gjord för att vara mamma. Nej,vad säger jag?-Au pair, menar jag förståss.

2006-02-07 @ 17:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0