Big har tænkt till!

Ja nu har jag vart ute på kvællspromenad med Boss till butikken och køpt glass och kakor. Jag ær på mycket gott humør och jag har sprungit lite med mina ben och det tyckte de om. Biggi har næmligen inte trænat en meter sen innan jag åkte till Thailand. Men idag gjorde jag faktiskt kanske tio armhævningar med Viktor på ryggen, det var jobbigt. Jaja, iallafall, jag sprang dær och jagade Boss och sprang jættefort, ojoj så kul før min kropp. Men det jag skulle komma fram till var att jag faktiskt borde ha dåligt samvete! Jag har vart orættvis och taskig. Så nu ska jag skriva ett førlåt-mig-mail. Fast jag måste nog se på desperata husfruar først, så jag får gøra det sen. Men iallafall! Du som kænner dig træffad av det hær har snart ett førlåt-mig-mail att vænta! Jag måste ju næstan skriva vad jag har shoppat idag också- mjukisklæder, bodybutter jordgubb, en trosa, ett førklæde och ett underlægg till Boss matskål. Allt på billigare pris æn vanligt. Nej nu gick Boss och Ninni. Got to go!


Kommentarer
Ullisbullis

Hoho biggs ;) Tänker du på oss i lycksele när du frossar på kakorna? ;) Du måste ju få se dom nyaste bilderna på Alva ;) hon är ganska söt när hon inte skriker ;D Min andra kompis Teres har oxå fått barn nu, en pojke, 5770g en bjässe ;) Seth ska han heta... Seth o Alva ska få träffas i veckan som kommer, hehe vi måste ju börja förbereda dom för deras framtida förhållande ;) pussar o kramar!

2006-02-03 @ 00:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0