Don´t love boobs...

Så har man vart nere på stan och shoppat. Ett och annat fynd har man väl lyckats hitta. Dessutom har jag sprungit runt och letat efter underkläder. Ni vet "We love boobs" Åh, jag älskar inte att prova underkläder iallafall. På den punkten är jag perfektionist. När det gäller bh:ar allafall. Sen har jag konstaterat idag under allt slit och släng i provhytterna att det en av de sämsta sakerna att med att vara singel är att inte ha någon att visa sina nya fina underkläder för. Att inte ha någon som säger "Ohh... Sexigt... fast du är snyggast utan några kläder alls!"... Jaja, får väl visa dem för nån kompis eller nåt då, för det där med one-night-stands är ju inte riktigt min grej...
Nu ska jag gå upp till Pappa och äta middag. Ringde honom nyss och sa att jag måste äta senast halv sju, för Helena ska dra med mig på ett Kick`n box-pass. Nej, det hinner vi ju inte för jag har ju inte kommit hem och skottat snö och gjort eld i spisen... Gahh.. Man kan ju bli tokig för mindre. För i vilken dröm har jag sagt att jag skulle skotta snö och tända eld i spisen? Jaja, ni syskon vet ju hur han är.
Nej, måste väl skynda mig lite nu antar jag. Mamma valrossen (hahahaaa) är ute och skidar. Vi skrattade gott åt det där igår. Men ha det gott allihop!
Ciao!


Kommentarer
mammavalrossen

Varför heter jag mammselen och inte mammavalrossen för? var det nå´n som undrade...hahahahhhhhhaaahahhhhahhhahhhhhhahjhhahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

2006-02-09 @ 19:46:39
mammselen

hahahahhhhaaaaaaaaaaaaa.....pust

2006-02-09 @ 19:47:48
irene

hahahahaa

2006-02-09 @ 21:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0