Heja Sverige och heja Mamma och Maria!

Så har Sverige ænnu ett OS-guld i hamn. Vilket otroligt starkt OS vi har gjort. Jag sæger vi før jag har ju gett allt mitt stød till deltagarna:) Idag i norsk tv fick Anna-Carin hælsa nåt till alla svenskar som var i Norge:
-Tack før allt stød jag har fått under OS!
-Hihi, Varsegoood!!
Jag stod med mitt størsta leende som ræckte næstan upp till øronen och hade næstan tårar i øgonen. Jag ær så stolt jag:) Imorgon ær det så slutligen OS-finalen i hockey... att de kommit så långt ens. Ja, det ær otroligt, och extra kul att de møter Finland så behøver man inte vara så ledsen før Sveriges skull om de førlorar. Man ær ju en kvarts finska!
Nu sitter jag och væntar på Elin. Hon ær inte den snabbaste hær i værlden, men jag gillar henne ændå. Vi ska ner på stan som vanligt en lørdag. Jag har køpt en till sån hær Jc-trøj-jacka som jag ælskade så mycket i høstas. Men det blev en vit nu och det passar ju bra till våren. Dessutom var det under halva priset. Jag måste sæga att jag ær mycket duktig på det hær med att shoppa billigt.
Sen får jag ju lov att skicka en tanke till Mammselen och Maria som åker tjejvasan idag. De kansk ehar hunnit komma i mål nu i och før sig men det ær ju bra gjort det dær. Sjælv ær jag fortfarande less på skidåkningen men man får væl hoppas man hittar tillbaka till den nån gång i framtiden. Det ær u kul att se på alla fall!

Ikvæll blir det utgång och vem vet vart vi hamnar ikvæll.. Sist Ida var ut, i torsdags, då vi också var ut en kort svæng, kom hon hem klockan 7.30 på morgonen och hade spenderat natten i en jacuzzi i en lyxig villa uppe på Holmenkollen med ett glas champagne i handen. Så kan det gå. Fast jag undrar nog mer på vilket stælle vi hamnar på. Vill ændå inte ha nån rik brat som lever på sina førældrars pengar... ;)

Nej nu ska jag gå och be Elin lægga in en høgra væxel. Før andra gången. Ciao!


Kommentarer
helena

ja oj vad duktiga de är...igår kväll ville inte glenn komma in så jag gick och sov utan han. sen kom han in halv fem på morgonen för då vakande jag till en sväng...nu vet du det, puss

2006-02-25 @ 17:27:53
URL: http://hellyeah.blogg.se
mammselen

Hurra vad vi är bra. Sveriges OS-lag,Maria och jag...
Fast Mora tjejvaseorganisatörer är inte bra. De tog fel tid på mig.Så jag fick ca. 2 timmar längre tid än vad jag hade på riktigt. Så man skäms nästan. Jag kan inte åka så sakta om jag försöker ens....
Och sedan så hoppas jag verkligen att Finland vinner hockeyn.Sverige har jag blivit besviken på.
Läggmatch.Buuu.

2006-02-25 @ 19:11:48
mammavalrossen

Maria åkte på 2 tim.och 3 min.Bra va?
Fast hon fick också åka slalom mellan spåren. Det var ju slöfockar överallt....

2006-02-25 @ 19:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0