Helg!

Så var ænnu en vecka snart till ænda, en ganska jobbig fredag, fick hæmta barnen tidigare i parken, så jag fick skynda mig att stæda, sen var de lite gnælliga idag och jag hade lite ont i huvudet. Ikvæll ska jag sitta barnvakt med det ska nog bara gå bra eftersom de ær så trøtta.
Annars planerar jag inte mycket i helgen. Ska nog shoppa en svæng imorgon. Måste stæda lite i rummet också, nu nær man har en Boss och en smutsig væg utanfør.
Annars ær allt lugnt! Ska spela lite betapet nu!
SEEYAHHHHHHHHHHHHHHHH



Kommentarer
irene

Det låter normalt och bra. Hoppas att Alex får såna tankar också ibland nu när han flyttat till egen lägenhet...

2006-02-03 @ 22:27:32
mammselen

Apropå annat...
Men,gå vidare!...Next

2006-02-04 @ 12:07:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0