Home again...

Nu har jag kommit hem till Falun. Efter 8 timmar i buss. Men det var lite folk och jag kunde sitta på bussen och drömma, slappa och lyssna på musik. Mina favoritsysselsättningar alltså. Kom hem till ett grått, snöigt Falun. Ungefär lika som Oslo såg ut då jag for därifrån i morse. Fick träffa min älskade katt som jag har haft sovandes på magen ikväll. Sen träffade jag ju min orangea syster och min mamma som är lika rolig som vanligt. Imorgon ska jag till Sjulsarvet. Där är det så här fint:

Sjulsarvet
 
Och här är lilla tussen. Lite större in real life. Men han är lika söt nu. Kommer nog en ny bild på honom imorgon kanske, men min roliga mamma ligger i sängen och tjatar om att jag måste sluta, för HON SKA FAKTISKT UPP OCH JOBBA IMORGON! Hon är nog glad att jag kommit hem för då kan Glenn vara och puffa på mig inatt istället för att hon ska störas av han. Här ligger han allafall i den stora soffan i Åskilje och myser, där har jag också legat och myst en gång i tiden...

42503-7

Elin, Ida och Dag-Terrier: Jag hoppas ni tar väl han om Bossen, men det vet jag ju att ni gör;) Thank you! Hälsa han från mig....


Seeehhh!


Kommentarer
Anonym

hej heiiiiii!...en blandnign av norsk å svensk!.....nu skal jeg å boss gå å legge oss!!!..=)....natta!!! puss o kram (ida har vart ute me han 2 ggr...o jag en gång efter jobbet....plus att han fickg å ut å kissa nu på natten....

2006-02-09 @ 00:36:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0