Jærnbrist

Jag tror att det ær jærnbrist jag har. Efter att ha vart så otroligt trøtt hela veckan, bløtt næsblod varje dag førutom idag och vart helt yr nær jag vaknat på natten før att gå på toa. Så ja har planerat blodpølse i helgen med apelsinjuice och dessutom har jag fått jærntabletter av Vibeke. Annars ær det ju helg nu. Jaaaa! Vad skønt. Så nu ska jag bli piggare och på søndag kommer Maria. Nu ær dte bara stædningen hær nere kvar och jag orkar inte egentligen, men det måste gøras. Orkar faktiskt inte skriva mer nu.



Kommentarer
mamma

Kan du kolla Hb-värdet,tror du? Det måste väl finnas vårdcentraler där också.
Hej,hemskt mycke´hej...

2006-02-24 @ 20:22:06
emmsi

Ja jag har ju också haft järnbrist..... fast det märkte jag inte av själv, hehe!!! men vad läskigt, att det blir så där. Har dom ingen järnrik mat i Norge??!

2006-02-25 @ 15:23:11
mammavalrossen

Maria åkte förresten på 2tim och 3 min. Bra va?
Fast hon också fick åka slalom mellan spåren. För det var ju slöfockar överallt....

2006-02-25 @ 19:15:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0