Knæckt...

...av helt fel anledning. Hallå?! Inte riktigt vad jag hade tænkt mig va? Var ju och trænade idag. Och vad får man? En hyperaktiv ledare som hoppar runt och sen ska man slå I LUFTEN?! Herregud, ge mig lite motstånd. Please! Skriver nog ett mail till dem imorgon och førklarar att passet var inte riktigt som jag tænkt mig. Mina armar, hello? Om de inte får træning blir de stora fettdepåer istællet før muskler. De ær redan på god væg. Nej snælla nån, ge mig lite hederliga armhævningar så blir det nog bættre. Tills vidare får jag helt enkelt se till att træna mig sjælv. Suck, vi vet ju alla hur odiciplinerad jag ær...



Annars har det vart bra idag "på jobbet" eller vad man ska kalla det. Barnen har vart jættesnælla. De har vart i parken idag och sen har de skottat snø. Har ont i smalbenet før jag råkade "krocka" med Ivars snøskyffel ett par gånger gånger. Annars har jag haft det lite jobbigt med andra saker idag. Har fått ett okontrollerat utbrott. Till stor del av de dær mænniskorna som jag avskyr. Jag avskyr att jag avskyr dem också. Fattar inte varfør de måste ha sån himla aggresiv effekt på mig. Jag avskyr att de påverkar mig. Nej, nu håller jag på att bli arg igen. Jag ringde allafall Maria och hon fick mig på bættre humør- fast jag var lite pissed resten av dagen också. På grund av allt. Sen kom Dag med slutklæmmen vid middagen ikvæll. Tack før den. Fast han har bett om ursækt flera gånger efter det som tur ær.

Nu ska jag sova och sen væntar lite jobb imorgon, och sen ska jag ha en lång lugn skøn ensam helg. Hærligt!


Kommentarer
Mi

Det kallas bodycaombat och jag förstår mig inte heller på det. Förstår inte alls meningen med att studsa runt och slå och sparka i luften. Man behöver ju motstånd!! Du kanske ska börja på boxning istället, det har jag faktiskt funderat på. Det är riktigt träning det, inte nån hipp mesträning. Bra att du känner dig lite bättre idag!Hoppas du får en bra helg! Puss och kram!

2006-02-17 @ 08:27:56
mamma

Men går du inte på ett ställe där du kan välja aktivitet.Det kanske finns vanlig gymnastik med armhävningar någon annan dag. Eller styrketräning,eller annan slags boxning.Annars kan du säkert få pengarna tillbaka,om du förklarar för dem att det blev fel.
Pussar och kramar,var snäll mot alla nu. Inklusive dig själv.

2006-02-17 @ 16:46:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0