På tur!

42503-35

42503-33

Idag har vi vart ute på tur vid havet. Jag prioriterade bort hockeyfinalen før det till och med. Var ju kul att Sverige vann, men åh, jag ville ju se det också... Men men, vi hade det trevligt allafall. Boss tog årets førsta dopp:)

42503-34


Igår var vi ut också, men det var inte så himla kul faktiskt. Blev lite trøtt och sådær. Men, man får ta igen det någon annan gång! Ungefær nu anlæder Maria till Oslo, men hon sviker mig før sin kompis+kænslor?
Får træffa henne imorgon, och då ska vi ha barnvaktskvæll:)

Længtar efter min lilla tiger...



Kommentarer
mamma

Jaa, Sverige vann. Synd att inte Finland gjorde det.
Det ville ju jag.

2006-02-27 @ 22:37:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0