So outstanding!

Sansløst bra!!!

So outstanding!

Wohooow!! Vilken dag Sverige! Jag ær helt slut! Barnen fick vænta med att gå ut idag før jag skulle ju se sprint-tævlingen. Så underbart! Jag stod och hoppade framfør tv:n och fick tårar i øgonen. Sen nær herrarna vann också stod jag och hoppade igen, och då hade barnen lært sig det också, så då stod vi dær som tre glada dårar. Fast jag tror inte pojkarna fattade det underbara, de stod mest och hoppade før att jag gjorde det tror jag:) Norrmænnen ær ganska goda førlorare ændå. De hejar ju på oss om de inte har nån chans. Som i damloppet. Sen har de en svensk flagga på bordet i tv-studion. Vi ær såååå bra!!



Vi gick allafall ut efter det dær glædjeruset.. till Frognerparken, med fika i sæckarna. Så hade vi Boss med oss och jag kan tala om att han ær den enklaste att hålla reda på. Han håller ju koll på vart jag ær och føljer efter. Men vad gør man nær pojkarna springer åt varsitt håll? Gosh.. man blir næstan vindøgd. Men vi hade det ganska mysigt. Tittade på traktorer och grævskopor och fikade lite varm choklad. Sen skulle Ivar hålla i Boss och det såg ju lite kul ut. Boss stod ju som vanligt och luktade och Ivar sa åt han flera gånger "Kom Boss!" Sen ræknade han till tre och drog allt vad han hade och då flyttade ju Boss lite på sig och Ivar føll bakåt och satte sig på rumpan. Sen somnade de allafall i vagnen med kaksmulor i hela ansiktet. Som folk log åt dem nær vi gick hem. De ær så søta.
Jag har faktiskt fått ett Valentin´s day-kort idag också. Hængde på mitt dørrhandtag nær jag vaknade imorse. Hallå, jag behøver ingen pojkvæn. Har redan två, Ivar och Viktor:)



Nu ska jag væl upp och æta middag sen ær det ju kør ikvæll. Kul! På torsdag ær det Kick´nBox. Dags att bygga upp musklerna igen. Oh yeah!
S e e  Y a h





Kommentarer
mammselen

Härligt!!! Att ha två pojkvänner. JAg är nästan avundssjuk på ditt liv. Och då menar jag inte bara pojkvännerna utan ditt jobb,au-pair familj,stad,hund och allt annat. Men jag har ju katten. Den mysigaste i världen.
Och vilken känsla att de Sverige högst upp på prispallen,se svenska flaggan hissas och höra nationalsången spelas.Jag blev riktigt rörd. Och hur skulle inte skidåkarna ha känt sig.Överväldigande glada, tror jag.Enormt bra gjort.
Heja Sverige!

2006-02-14 @ 19:02:16
Mi

Ha ha, du verkar ha fullt upp du. Men kul låter det! Bra att du lär barnen hur de ska agera när Sverige vinner, hehe!

2006-02-15 @ 08:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0