Tidig søndagmorgon

Inatt satt jag barnvakt till halv fyra. Eller satt och satt, jag låg førstås och sov på soffan. Det gick bra i alla fall. Sen lovade jag Dag att vara barnvakt mellan 7 och 9 imorse før att han ville sova:) Sen fick Elin ta de två timmarna efter det. Så jag steg upp kvart øver 6 imorse før att duscha och gå ut med Boss och nær jag gick av mitt pass åkte jag till kyrkan. Var ju høgmæssa med dop idag så då skulle køren sjunga. Køren bestod av fyra personer... men det funkade fint. Tror jag... ;) Efter det for vi och bowlade. Halva køren (dvs 2 pers) + kørMicke (kørledaren) och två av hans kompisar, jættetrevligt!
Vi tænkte gå på bio ikvæll vi som bor hær nere minus Dag-Terje. Brokeback mountain med Heath-snyggot. Tyværr var det utsålt, så vi tar nog det imorgon istællet. Måste ju passa på att gøra nåt kul før mina intjænade 200 kronor från imorse!
Nu tror jag vi ska laga lite mat hær. Ida ska ner på Majorstuen och sola (sjælvklart har jag talat om att det ær dumt, men hon lyssnar inte på kloka Big) så ska hon køpa lite ingredienser till en... køttfærspaj! Boss hælsar till alla!


Brokeback mountain

Heath Ledger
Heta Heath


Kommentarer
mammselen

Kuuuuul med kören,säger jag bara..
Och så säger jag att det verkar som du har roligt annars också. Fortsätt med det!
Jag har också roligt.Idag har jag åkt långfärdsskridskor.Roligt.
Men bilen startade inte.Inte roligt.Nytt batteri måste nog inhandlas.Inte roligt.
Puss och kram från Mammselen

2006-02-05 @ 17:14:34
emmsi

vad fin du gör din sida hela tiden!!

2006-02-05 @ 22:23:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0