2:a januari 2006: Big´s Blogg

Hej kära vänner!
Jag, Big. Big is the star* har skaffat en blogg. Och det tack vare min söta lillasyster Helena. (Hellyeah) Här kommer jag att skriva om allt hoppas jag. Även mina känslor. De som känner mig vet ju att de kan vara i gungning ibland, så jag behöver skriva av mig.
Känsloläget just nu: Lite småledsen över att flytta ut ur lägenheten och lämna Markus. Jag kommer att sakna han. Men nu är det om det är. Jag vill bara må bra.  Samtidigt är jag lite förväntansfull inför Oslo-äventyret. För dem som inte vet kommer jag att åka dit inom några dagar och vara au-pair till ett tvillingpar på två år. Kommer stanna till sommaren tll att börja med. Sen är det väl som vanligt med mitt liv. Jag har ingen aning om vad som ska hända. Eller... lite småfunderingar finns ju förstås.
Nu ska vi nog ta tag i lägenheten... See


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0