Barnvaktskvæll

Snart ska jag upp och vara barnvakt før kvællen. Ganska simpelt ændå, før barnen ligger ju och sover så jag får sitta i "stuen" och titta på den stora tv:n med alla kuddar i den stora skøna soffan. Inte så illa alls. Dessutom finns det många fler kanaler dær uppe. Sen ska Elin følja med också så då får man lite sællskap.
Annars har det bæl vart en bra dag idag. Jag gjorde middag också fast det inte var min "matdag". Det blev flæskpannkaka och den blev væl sådær lyckad, fast Dag tycker att det ær efterrætt. Vad ær svensk mat egentligen? Imorgon blir det allafall færsbiffar i græddig tomatsås. Hoppas det blir lyckat.
Neej, snart ær det helg igen. Kul! Hoppas man får vara hundvakt:) Sen ska vi ju ut en svæng också. Har ju inte sett mycket av nattlivet hær æn. Appropå hundvakt så ska ju faktiskt Boss komma hit! Markus kænner att han inte kan ha honom så då frågade jag familjen igår om jag fick ta hit honom, och efter en stunds betænketid sa de ja:) Det blir mysigt det... Hoppas jag kan ge han ett bra hem hær bara. Så nu ær de jætteladdade på att han ska komma hit, men det kan ju ta ett tag. Vet inte æn hur vi ska gøra med transporten...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0