Big med stort tålamod

Vilken morgon! Barnen har inte varit særskilt samarbetsvilliga idag och jag måste sæga att jag ær imoponerad av mitt stora tålamod. Trodde inte att det var så bra som det har visat sig vara:) Det ær bra det, ska man bli polis måste man ha det och jag trænar før fullt! Elin kom upp från kællaren nær vi næstan var klara att gå till parken. Hon behøvde ingen væckarklocka sa hon. Frågade om Ivar skrikit i en timme? Nja, inte riktigt sa jag. Kom på sen att tillsammans hade de kanske gjort det, før Viktor skrek en stund han också.  
Annars ær det væl bra antar jag. Vædret ær pissigt, solen har inte visat sig sen jag kom hit:( Har inte riktigt kommit in i sovrutinerna så jag ær ganska trøtt på morgonen. Måste nog gå och shoppa nån dag så jag piggar upp mig lite.
Mina extensions håller på att falla av också. Buhu.. Jag tror jag måste flyga till Thailand snart och gøra om dem. Åh... alla måsten. Måste ringa a-kassan, måste hitta ett bra træningsstælle, måste stæda lite, mmmm.
Nej, nu ska jag sluta klaga. Sitter hær och lyssnar på iPoden. Gavin Degraw piggar upp. Jag tror jag har lagt ner planerna på att bli tillsammans med han. Inte så snygg... dessutom ær han sækert en player. Det ær væl alla rockstjærnor.

42503-18

Fullt upp :)


Kommentarer
¨Kate

Haha, du verkar ju ha fullt upp men dom ser ju söta t =)
Glenn ligger här brevid så jag försökte få han att titta på din bild men han vill liksom inte... han är ju lite vrång =)
Börjar bli lite nervös och drabbas av ångestattacker.. men det är bara att hänga i!
Puss och kram

2006-01-10 @ 12:52:28
Johan

haha.. ser ut som om du har fullt upp ;) kram!

2006-01-10 @ 15:53:48
URL: http://waverave.blogg.se
Mi

Det glamorösa aupair-livet... Not!!! Men de testar dig bara. Det kommer säkert att bli värre... Och sen kommer det att bli jättebra! Man måste liksom gå igenom några faser. Shopping låter trevligt, det piggar alltid upp ;)

Puss och kram!

2006-01-10 @ 16:07:05
mammselen

HEJA,HEJA. DU ÄR DUKTIG.

2006-01-10 @ 19:25:50
Mammselen igen

Ta det lugnt förresten. Vem har sagt att du behöver göra allt på en gång. Ta det viktigaste först och det som kan vänta senare.

2006-01-10 @ 19:29:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0