Bowliiiiing and STRIKE!

Har vart och bowlat ikvæll med svenska kyrkan och jag slog en strike:)) Fast jag fick en serie på øver 100 så losade jag mot kør-Micke. Men Big hade kul och det ær væl det som ræknas! Drog med mig Elin också och hon hade ju lite otur med vindarna från høger...
Annars har allt mest vart som vanligt idag. Gick en tur till Elixia træningcenter på "lunchen" och skulle checka lite. 540 kronor i månaden ær lite væl i øverkant må jag sæga... Åker till Sthlm i helgen och hæmtar Boss och tur ær væl det så man måste ut och røra på sig. Tjockar ju på mig som bara den annars. Æter mængder av onyttig kost!
Nej nu ska jag snart sova igen... Hejs!


Kommentarer
mammselen

svenska kyrkan,ja.Och hur går det mrd körsången?
Grattis förresten till ett bra bowlingresultat.

2006-01-26 @ 17:06:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0