Calm down Ricky-boy

Først upp, sen ner, sen upp igen och sen ner igen. Upp, ner, upp, ner upp och ner. Jag orkar inte med sånt faktiskt. Lugna ner sig lilla sjæl. Jag har dessutom ont i min mage. Så lyckan ær inte på topp. And I´m fucking længting hem också. Fast jag vet ju ændå inte riktigt vart jag bor. Men man kan væl sæga att jag længtar till Lycksele och sommar. Så det bæsta att gøra ær nog att gå och lægga sig, sova gott och vakna gladare imorgon.
Jag vet faktiskt inte åt vilket håll jag ska tænka, vem som har rætt och om jag borde ha dåligt samvete. Men jag har det.



Kommentarer
mammselen

Om du inte vet vart du har hemmet,så kom ihåg!!!
Du får ALLTID komma hem till mig!Ditt hem är ALLTID här,om du inte har någonstans du hellre vill vara.
Puss och kram från mammselen.

2006-01-30 @ 22:14:30
irene

Mina gamla dementa pensionärer som längtar hem vet inte heller var de bor (om det är nån tröst i bedrövelsen) För omgivningen kan det var en tröst i alla fall att veta att det inte är själva platsen de längtar till utan tillståndet och känslan. Det kan kanske vara en tröst för dig också att veta att det är "känslan av att vara hemma där det är hemvant och tryggt" somdu söker. Då behöver du inte koncentrera dig på att hitta en plats...
Kom ihåg att det är spännande att leva och se hur det går. Och det mesta har många andra gjort mycket värre... Kram / irene

2006-01-30 @ 22:38:49
irene

Föresten - en sak till !

1 Det är du som har rätt ! ibland stämmer det med vad andra tycker också, men först o främst har DU rätt
2 Dåligt samvete är bara slöseri med tid - inget blir bättre av det

2006-01-30 @ 22:41:29
emmat

du borde nog inte tänka så mycket biggan, det är bara onödigt att ha dåligt samvete åt saker man inte kan göra något åt, tar bara massa energi ur en. Ett hem kan väl ligga på lite olika ställen, nu bor du ju i norge, och tänk vad mycket du kommer sakna det när du sticker därifrån, så ta och njut medan du är där och tänk inte på massa onödiga saker! kramellikram krav-banan

2006-01-30 @ 23:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0