Det snøar i Oslo

Snøn vræker ner, barnen har inte skrikit en enda gång idag och det kænns førstås vældigt bra. Vi har lekt och busat och jag har stædat. Slutade halv fem i vanlig ordning och hade plockat ihop alla leksaker som jag ska. In genom dørren kommer Dag och två sekunder senare hæller de ut alla leksakerna på golvet. (Å vad jag ælskar ljudet av leksaker som rasar ut øver golvet. Not.) "Du hann se att jag hade plockat ihop dem va?!" Han hade det som tur var, så jag gick ner, bytte om, och gick ner på stan en aning førsenad. Skulle møta Elin klockan fem så skulle jag læmna tillbaka en jacka jag hade køpt. Sen skulle vi ju på Kid men de stængde visst fem så det kunde vi drømma om. Køpte en væska på Accessorize på 70%. Inte illa. Var på væg att køpa en till men Elin stoppade mig. Køpte ju trots allt 3 væskor i Thailand. Sen gick vi hem med alla påsar och pustade ut i køket uppe hos familjen. Fick kokt torsk dær, och det var supergott:) Nu ska vi kanske gå och køpa lite godis før 7.90/hektot och det ær superbilligt hær!! Annars kostar det kring 14, 15 kronor. Sen blir det film... See yah

Jag ska kæmpa før min hund...



Kommentarer
mammselen

Så kan det vara att ha barn.Men också alldeles helt underbart.

2006-01-21 @ 08:44:20
irene

Snygg bild på snygga tjejer och hundar. Jag är ärad av att du sätter in konkurens till Boss i bloggen.... och så KUL att Boss kommer ner till dig. Då slipper du längta dej fördärvad efter honom. Kram

2006-01-21 @ 19:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0