en før sig sjælv

Haha, nu sitter vi hær och jag ær fortfarande jættetrøtt. Har kollat på norska idol och konstaterat att det finns många røtægg æven hær.
Sen har prinsessan Elin tvingat mig och Dag-Terje att slinga hennes hår som har tagit ungefær två timmar skulle jag tippa. Sen fick hon fotmassage av Dag-Terje men klagade mest på att hon fick skavsår av sina jeans och att han drog før hårt eller nåt.
Sen sitter han hær vid datorn och skrockar før sig sjælv och dricker vin. "Hø hø hø!" Nær det sen var dags før Elin att ha i blonderingsmedlet kom så Dag-Terje och stoppade ner handen i byttan och smetade i sitt eget hår. I det lilla han har då. Det ska bli spænnande att se resultatet...

See


Kommentarer
irene

...och DU är söt Birgitta. Du ser ut som en liten lapp på det kortet. / irene

2006-01-14 @ 15:26:42
Helena

åååååå vilken gullig en! han var för söt! jag blir nästan alldeles kär...nästan....hoppas shoppandet går bra! KRAM

2006-01-14 @ 16:19:09
URL: http://hellyeah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0