Igår...

...var jag riktigt ledsen och deppad, tårarna føll før førsta gången hær i Oslo men det ordnade upp sig i samma sekund som jag vaknade i morse. Jag får behålla Boss och han kommer ner hit till mig. Jag ska gøra allt før att han ska kænna sig riktigt uppskattad, så tillgiven mig som han alltid varit.

  Idag har vi vart och kollat på hus, hela familjen + jag. Ungefær en halvtimmes bilfærd utanfør Oslo letar de nytt hus. Otroligt vackert och mysigt ær det dær, med utsikt øver Oslofjorden. Jag ska få fiska varenda dag om jag vill :) Får se om man ær kvar nær de flyttar. Elin ska också med flyttlasset så det ær bæst att det finns plats før oss båda!

Just nu ær vi på væg ut i nattlivet i hær i byn. Det ska bli skoj. Var inte ett dugg taggad før ett tag sen men nu børjar det bli lite kul ændå;) Dag-Terrier har tagit fram fiolen och spelat Æppelbo gånglåt før Elin som hon ønskade. Jag førsøkte också, men det låter illa- tyværr;) I femman var jag ju riktigt haj på den!
Nej nu ær det snart dags. Jag, Elin, och Jenny ska ut och dansa!

See!!



Kommentarer
mammselen

Det går att träna upp sig...om Dag lånar ut fiolen.
Hoppas att utelivet igår var roligt.
Grattis till Boss(som nästan gled dig ur händerna men som du fångade igen).
Och kul att åka runt och titta på nya hus,du får ju se Oslos omgivningar samtidigt.
Och-Är Elin adopterad??? ;)

2006-01-22 @ 10:33:33
irene

det börjar likna 70-talets storfamiljer tycker jag (inget om med det)

2006-01-22 @ 20:17:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0