Markus-saknar-dag

Idag hade jag sovmorgon och det ær otroligt hur mycket mer pigg man kænner sig på morgonen om man vaknar senare æn vanligt, æven om man inte har sovit længre.
Jag har saknat Markus idag som synes på rubriken. Man blir så sorgsen liksom. Sen har jag pratat med honom ikvæll och då har jag ændå inte kunnat hålla tillbaka på mina destruktiva ord. Mest destruktiva før mig sjælv naturligtvis. Jag ær så himla onødig ibland. Ska bli skønt nær allt blir bra.
Annars har det gått bra idag. Barnen ær snælla och glada alltsom oftast:) Jag har lagat middag också, eller lunch som Dag tycker att pasta ær. Det var ingen hit. Barnen åt inte mycket och det de åt spottade de ut;) Inte lætt ibland. Æh, jag tyckte det var rætt gott jag:)

Just det, jag måste skriva om nær vi gick till parken idag. De håller på att riva ett hus på væg dit och så stod den hær traktorn och tog bit før bit av huset, och pojkarna var ju ganska imponerade.
-De ødelægger huset, sa jag
-Jaa, Hade´ huset!, sa Ivar och vinkade. Haha, sen på væg hem sa han:
-Icke lov att ølægga huset! De ær så søta:)
Och det bæsta på dagen ær att hæmta dem i parken. Nær de får syn på mig ropar de "Getti" eller "Gitta" beroende på vem av dem det ær, sen springer de och møter mig så får jag en kram:)

Nej nu ska jag faktiskt vara social med Elin lite tror jag. Fast vi kan ju prata med varandra via datorn också. Så slipper man se varandra menar jag, hehe;)


Snart kommer ælsklings-Boss:D



Kommentarer
Helena

jahaaa...visst var den fin?! jag är rätt nöjd faktiskt=) när kommer du till stockholom då?

2006-01-25 @ 18:47:19
URL: http://hellyeah.blogg.se
Ullisbullis

Hejsan gumman :D
Det här verkar va en bra sak för dig ;) Att komma bort från allt ett tag, att få lite distans till saker och ting (fan va smart jag lät där :D hehe) Hur länge var det du skulle vara där? Damn... va vi är långt ifrån varandra allihopa... elin har ju alva nu... men jag vet ju att hon vill va med oss med, men hon måste ju planera allt kring sin lilla tös nu :) Biggs, saknar tok roliga du ;P puss puss puss!!!

2006-01-25 @ 21:46:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0