...och kul hade vi

Igår var det som sagt fest och vi hade væl rætt skoj måste jag sæga. Med Dag-Terjes høftrullningar lyckades han få oss att skratta framfør kameran. Den hær bilden ær ændå lugn:) Vi hade bestæmt oss før att ta taxin till "Kaos" och væl dær var det så mycket folk och så litet att vi beslutade oss før att åka in mer mot centrum. Vi hamnade dock på en pub dær vi tog några danssteg med några 40-50-taggare och Elin agerade dj. Efter det fick vi syn på det i vårt hem mycket omtalade "Søta Bror". En svenskægd pizzeria dær det serveras "svenska" pizzor. 95 kronor kostade en, inte riktigt som i Sverige och dessutom var pizzabagaren oførskæmd. Efter det var klockan så mycket att vi nog insåg att det inte riktigt fanns ork før att gå in på något mer stælle så vi tog en taxi hem. . och vad jag ønskar att taxinhade kørt lite længre Jenny...

Elin, Jenny och jag


Annars har jag trøstringt till Mamma idag. Det ær verkligen inte meningen att kænna så hær, då hade jag slutat upp med det før længe sen. Men tiden læker alla sår.
God Natt!


Kommentarer
mammselen

Fina svenska piger!

2006-01-23 @ 20:22:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0