Ont i skall´n

Vaknade upp med huvudvärk... tycker att det börjar vara alltför ofta jag gör det nu för tiden. Vet inte om jag ligger och gnisslar tänder eller om jag ligger konstigt med huvudet... nacken brukar inte kännas så bra heller. Jaja. 18 minusgrader står det på termometern idag. Lockande att gå ut med Boss... Solen sken iallafall och då är det inte så dumt när man väl har tagit sig ut, när man väl dragit på sig täckbyxor, vinterskor, jacka, mössa och vantar och allt det där. Vi gick den vanliga promenaden längs älven. Var nog sista på väldigt länge. Åh. Jag kommer att sakna det här. Undrar hur klimatet är i Oslo? Visar sig väl, vad jag vet är att jag tror jag är förberedd på alla väder, det blir ju många väskor att släpa dit.

Nej, nu ska jag göra ärenden på banken, posten, kommunhuset och Linsa. Mycket som ska ordnas.

See!


Kommentarer
mammselen

I Oslo är det ofta slaskigt och blåsigt,har jag hört.Så det känns KALLT...
Men det är kanske inte så många minusgrader som i Lycksele.
Och antalet väskor... ska du börja med modevisningar eller? När ska du ha alla klädkombinationer????
Du är ju fin hur du än ser ut!

2006-01-03 @ 18:50:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0