smile, positiv, hygglig


Igår festade vi faktiskt litegrann hær. Jag var ganska trøtt och seg och stod och gæspade men blev lite piggare mot slutet. Var først på en fest i en pytteliten lægenhet dær det fanns en ursøt hund. Blandning mellan bordercollie och dansk-svensk gårdshund. Jag hoppas jag får vara hundvakt åt den nån gång før den var så himla gullig.
Sen drog vi vidare på en annan fest men først træffade vi Daniel och en till som jag inte kommer ihåg namnet på. Men vi kan kalla honom før Mische... eller var det nu var. Væl dær blev jag jættetrøtt och ville helst åka hem. Elins kompis skulle læra mig hur man raggar upp en kille.
1.Smile
2.Var positiv
3. Var hygglig
Sen tyckte han att vi skulle gå och testa det på nån, men det hade jag ingen større lust med.
Vaknade till lite allafall nær jag hamnade i diskussion om varfør jag aldrig skulle ha ett one-night-stand. Oh God, tror vi diskuterade det i en timme... och kom egentligen ingen vart.
Annars var det rætt jobbigt med alla som røkte. Mitt hår luktar røk idag och det ær ju inte så fresh.
Till slut tog vi en taxi hem och fikade te och pepparkakor.
Har precis sett Bjørn Lind vinna på tv. norrmænnen losade....haha... Sverige ær bæst!

>See ya



Kommentarer
helena

jajemen...och lina andersson vann också=)...nej nu orkar jag inte skriva nå mer...puss och kram

2006-01-08 @ 13:35:47
URL: http://hellyeah.blogg.se
mammselen

Hur man ska ragga upp en kille? Tack för tipset.Tror ddu det funkar på gubbar också?

2006-01-08 @ 14:26:13
irene

nää. anna-lena, vi ska nog bara se till att det är lagom mörkt / irene

2006-01-08 @ 17:25:09
anna-lena

Funkar kanske för mig med mörkret...Du tål nog att synas i dagsljus,Irene

2006-01-08 @ 17:33:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0