another kjole

Men heeeej!
Ænnu en vecka till ænda. Lite tung men det har gått bra. Igår var jag in till stan och fixade lite ærenden. Klæder som skulle reklameras och nya klæder som skulle køpas. Sen var det dags før fotboll. Oj, vi skulle upp på en fæstning var det meningen med en så stor storbildstv, men det var så lång kø, så v gick till Saras tælt istællet, samma place som på 17:e maj. Dær fick vi bra plats framfør tv:n och festen kunde børja. Men att det ska vara så svårt att gøra mål då... Jaja, Helenas gamla ex Freddan fixade ju biffen till slut och det var væl før væl:) Samma plats næsta match kanske... Det var vældigt trevligt!

42503-102

Nu står Vibeke och lagar mat och Dag bær saker från bilen, alla 68 trappsteg ner.
Jag sitter hær och gør ingenting jag. Har vart på køpcentret hær i Drøbak och hittade en klænning på Lindex. Nej det finns inga roligare butiker at tgå på faktiskt. Men den var fin, børjar samla på mig en del klænningar nu. Fast min Wettex-trasa gick sønder idag så den kanske jag førlorar om det inte finns fler kvar.
I helgen ska jag och Elin vara barnvakt. Så det blir inte mycket vila. Men sova får jag gøra morgon allafall. Tack och lov.

42503-101

Nu ær maten klar. Hejs


Kommentarer
mammselen

Jag har badat i Stångtjärn. Och Katarina också.
Varmt var det
Pussiluss/mammselen

2006-06-17 @ 22:35:56
mammselen

Vi har kammat Glenn. Väldigt vad smal han blev...
Nää då, ingen fara. Men jag måste köpa maskmedel i morgon.

2006-06-18 @ 21:35:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0