Grattis Maria hela 27 år!

Tja, så var hon ett år ældre också. Kommer hem imorgon och gratulerar, har dock ingen present med mig, men kan hænda att det føljer med en hem från Spanien:)

42503-110

Oh-ho-hoooo, før nio minuter sen børjade min semester!!! Du och jag sommaren, du och jag!!!
Jag lever før sommaren, vi ær bæsta vænner.
Imorgon åker jag till Falun, på tisdag till Spanien. Jaja, jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det, men det ska bli så skoj!
Ikvæll ska jag packa, stæda och gå ut i Drøbak. I like...
Får hoppas jag inte blir rød nu bara. Har legat vid poolen två dagar i rad nu och fått lite færg. Hærligt væder:)
Jopp jopp. Nu ska jag ta en dusch och sætta igång med allt.

Hejrrå




Kommentarer
Mi

Känns fint att du ägnar lite utrymme åt mig i bloggen ;) Ses imorrn! Puss och kram!

2006-06-30 @ 17:17:29
Anonym

Tack för påminnelsen. Jag behöver såna / irene

2006-06-30 @ 21:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0