I´m home

Nu när jag väl är här borde jag väl inte tänka att jag snart ska tillbaka till Norge igen, men ibland gör jag det och det gör mig lite stressad. Men jag har det så bra här. Som vanligt. Idag har jag och Katie gjort stan i jakt på en studentpresent till Helena och det blev några stycken. Och en liten till Emma också!
Vädret är härligt och familjen är så bra. Jag har så kul i deras sällskap. Har redan hunnit springa omkring med min nyinköpta kamera också. Imorgon är det väl firande hela dagen, och vad jag ska göra på kvällen är en annan fråga. Eventuellt blir det stillasittande med Mamma.
Nu ska jag och Katie pynta kort.

42503-98

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0