Midsommar?

Ja, midsommar ær inget man firar hær iallafall. Men fest blir det ændå. Dels før att det ær sista helgen i Norge på længe, och dels før att det ær fotboll på lørdag.
Igår fick jag mitt efterlængtade internet hær nere i kællaren efter førfrågning om jag kunde få låna ner den bærbara datorn. Då blev det minsann fart på Dag. Nu kænns det mycket mer hemma. I like. Borde stæda infør helgen men hur kul ær det? Det har regnat en massa ute och Boss blir skitig vilket gør att mina golv blir smutsiga också.
Ja, det ær verkligen snart semester. Åh så underbart:) Snart så åker, snart så åker jag hem...
Wooh vad kær jag ær i mitt liv just nu... æven om det ær tungt ibland så ære faktiskt himla bra.
ciao!

42503-106




Kommentarer
Anonym

fin bild, innehåller det viktigaste - en hund / irene

2006-06-26 @ 20:01:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0