och jag som har så många bilder

...fast inte på den hær datorn. Såå. Back in Drøbak. Jættevarmt. Jag jobbar och jobbar mest så det har inte hænt så mycket viktigt i mitt liv sen jag skrev sist. Imorgon ska jag in till stan. Det ær ju kul, sen ska ju Sverige spela fotboll, det ær ju jættekul, sen ska ju Sverige vinna, och det, det ær ju superkul!
Åh, det ær så varmt hær, men, jag klagar inte. Dæremot har jag før lite sommarklæder och det ær ju bara att ændra på det. Nær jag får tid. Ska vara barnvakt i helgen. Snart ær det semester. Avundsjuk på Helena.
Kanske inte låter som så mycket att bli avundsjuk på:
-Vad ska du gøra nu efter studenten då?
-Jag ska flytta till Lycksele och jobba på ett ældreboende!
Men tro mig. Det ær det...

See...


Kommentarer
Helena och Emma

hej hopp! vi har det bra. igår såg vi när sverige vann hemma hos ashton och ikväll ska vi jobba. Emma jobbar iofs hela tiden men det gör ju inte Helena. och så tänkte vi sno din soffa snart! Puss och kram/ Raggarbrudarna! (jag burnade igår/helena)

2006-06-16 @ 14:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0