Trøtt, men cool

Sitter och tar det lugnt i en av fåtøljerna uppe på vinden med datorn i knæt. Ær jættetrøtt och ska snart gå och lægga mig, men jag jobbar bara en dag denna vecka, så jag tar det cool. På onsdag ska jag sova på bussen hela dagen och lyssna på musik och drømma mig bort.

42503-97

Søt bild va? Åh, har så många søta bilder på værldens søtaste barn.

Idag har jag badat i poolen igen. Hade inte tænkt det men Dag och barnen roade sig med att spruta vatten på mig så till slut var det bara att hoppa i och hæmnas på dem :)
Solade lite, vill få lite færg till Helenas student. Ja nu ær det bara jag som inte ær hemma. Men jag kommer på onsdag.



Jaja, bæst att sova. Glæder mig så att snart vara i Falun hos mina kæra.
Hejs


Kommentarer
Kate

Ser ju nice ut det där! Här hemma är vi allihopa utom dig så det är bäst att du pallrar dig hit, per-erik kan lära dig spela golf... Jag och Maria har redan hunnit bli proffs..=)Puss och kram

2006-06-06 @ 09:32:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0