Woohaa Sverige!

Igår var det ju fotboll igen och det går ju ganska bra:) Åkte in till Oslo før att kolla på matchen dær. Fick dåliga platser i ett øverfullt Saras tælt. Åkte hem efter matchen och upptæckte återigen att de hade stængt en av tunnlarna, så jag fick køra en omvæg. Så himla jobbigt nær det ær sent och man vill sova.
Annars funkar det væl ganska bra hær, førutom att jag sover lite før lite just nu.
Længtar hem lite. Snart semester allafall.
Hejs

42503-103

nån bild måste man væl ha:)


Kommentarer
mamma

Midsommar i Norge... Det blir väl roligt att uppleva det? Kan ju vara minst lika roligt som i Sverige.
Jag vet inte vad jag ska göra då? Gå på logdans med Katarina kanske?

2006-06-21 @ 21:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0