Det hær ær Katarina - min lillasyster...

...hon fyller 21 år idag. Jag tycker vældigt mycket om henne. Precis som de andra syskona. Men jag och Cate har haft lite oenigheter på sista tiden, men nær vi ses i påsk ska vi ordna upp saker. Det gæller att veta att man alltid kommer vara nærmast, alltid finnas før varandra och aldrig låta något eller någon komma emellan ens vænskap.

42503-38


Igår hade jag en riktig surdag. Mycket på grund av oenigheter hær i kællaren. Nu ær det allafall lugnt och jag hoppas det får vara det ett tag. Kom ihåg att det ær resultatet som ræknas, sen spelar det ingen roll HUR man har ræknat ut talet eller skurat golvet eller vad det nu kan vara.
Idag har jag gjort en extreme makeover på Boss. Han ser ut som en græddbakelse:) Så fin i pælsen och så fint klippt. Har fått låna en uttunningssax av Vibeke som hon hade till sin førra hund. Men nu ska vi snart ut på promenad igen och då bli han svart om magen igen... men så ær det med det hær vårvædret.
Sen træffade jag Johan en svæng på Oslo city, fick mitt bregott som han køpte åt mig:) Handlade två trøjor før mina sista pengar och nu sitter jag hær.

Det blir lugnt ikvæll. Hejs!


Kommentarer
Helena

snygg bild!

2006-03-25 @ 18:44:06
Kate och Mi

Johan? Vem?

2006-03-26 @ 13:37:15
Kate

Jag är som snygg jag=)

2006-03-26 @ 21:47:47
emmat

jag har börjat fundera över att skaffa mig en hund..... men det kanske inte är så smart, med tanke på att jag inte har någon säker framtid!! hälsa Boss

2006-03-26 @ 23:31:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0