Eeeeeliiin, kom hjem!!

Uh. Jag har tråkigt. Nu har jag suttit hær och spelat betapet så jag har ont i pekfingret. Elin ær och trænar efter jobbet och jag saknar henne. Kom hjem Ninni!

42503-40


Idag har jag, Ivar och Viktor bakat en kladdkaka med hjærtan på. Jættefin. Ingen av dem hade sovit i parken så båda var så næra att slockna vid matbordet. Jag var också trøtt och somnade till mumin i soffan. Vaknade av en attackerande Ivar. Två gånger. Så då gav jag upp och gick ner.

Har fått några låtar av min kæra Helena. Koka-kola veins. Så mycket minnen från Norge-resan i somras.  Liten felsjungning: Got koka-kola veins, Sweden use our brains. Åållright, jag anvænde kanske inte min hjærna så mycket dær;)

Idag har jag bytt telefonabonnemang till tele2, så nu ska jag tydligen ringa før max 79 øre/minut, æven till Sverige. Yyess:) Nej, om man skulle titta lite på BigBrother. Idag skulle det ju komma in fyra nya i huset. Bla en kille som satt och skrøt om att han hade legat med 400 tjejer. Oh, I really want him. Not.

Om tio dagar åker jag till Sweden., See yah:)



Kommentarer
mammselen

Vad du bakar och bakar... Det är bra, och gott också.
Välkommen hem, så småningom. Om du nu mellanlandar här nå´t?

2006-03-27 @ 21:32:49
Mammselen igen

Förresten, har du börjat med springandet än? I så fall, ta det försiktigt. Idag har massor av folk brutit händer, fotleder och lårbenshalsar idag. Aj,aj,aj.

2006-03-27 @ 21:35:18
Anonym

Klart jag kommer hem Mammsen, ska uppåt i landet først ett par dagar sen blir jag hemma i Falun minst tre dagar. Och ja, jag har børjat och slutat med springningen. Det ær ju så himla tråkigt...

2006-03-28 @ 07:17:18
Mammselen igen

Men vet du vad... hitta nå´t som är roligt att göra då, så att du känner att du rör på dig, och slipper ha långtråkigt när Eeeeeeeelin är på träning.
Pusssssss

2006-03-28 @ 19:05:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0