Jag vet inte.

Nu har han åkt hem. Jag blev ledsen. Men jag klarar mig. Vi har haft det jættebra. Lever man i nuet och inte tænker allt annat i livet så funkar det bra. Annars vet jag inte. Jag vet inte vart jag står, jag vet inte vart han står men jag vet vart vi står. Sen får tiden utvisa resten. Låter det vara så.
Vi hoppde på flygtåget idag och upptæckte sen att det var svindyrt. Kostade 190 kronor per person. Tog væl inte mer æn 20 minuter att åka dit. Men så kan det gå. Tror ændå det var meningen att jag skulle følja med før jag fick fixa så han kom med planet. Han fick lov att trænga sig i køn før den var typ 7 kilometer lång, och længst fram stod Emelie Øhrstig och var sur før hon hade øverviktsbagage. Men Markus førsvann i incheckningen och dærifrån gick jag med tårar i øgonen.


42503-29
vacker kakbit


Vi hade fest igår førresten. Jættekul var det! Jag tror Elin tyckte det var ganska kul och det var akut nødvændigt. Hon høll på att mista hoppet om att få uppleva en lyckad fest igen. "La de svinge la de rockenroll" på T-banan, dejliga kroppar, kakor som passar ihop och vara full och brottas i snøn. (Det sista læste inte du mamma;)) Dock blev det lite før många avsløjanden, haha.



Boss ær førresten snart bra i øgat. Gick førbi hos veterinæren på væg hem från parken i veckan. Han hade fått någon slags øgoninflammation, undersøktes och fick øgonsalva. Besøket tog væl sisådær 10 minuter och kostade 500 spænn. Men det var Markus som betalade, det ær bra att vara två om att ha hund ændå. 

Nu ska jag æta en mozzarella-pizza och se på tv. Ida har gjort gelé till efterrætt. Ær inte sødagskvællar otroligt skøna?

Kjærster nær han kommer, ex nær han drar... ? vet inte vet inte vet inte. Jag behøver inte veta heller.

Jag har en væckarklocka som man kan spela in ljud på, så kan man vakna till det. Imorgon klockan sju kommer jag att vakna av att Markus sjunger: "Ååhå Birgitta min væn, min honungspaj mitt sockerbær" Med tillgjord whiskeyrøst och mindre vacker stæmma.
Men ændå...



Kommentarer
Helena

på fredag fyller jag år, nu ska jag till pappa och äta fläsk och bruna bönor. prutt prutt.

2006-03-13 @ 18:28:48
mammselen

Nu får du skriva nå´t som jag får läsa snart...

2006-03-13 @ 19:09:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0