Ælskade Boss

Idag blev Boss påkørd nær vi var på væg till parken. Jag var stressad och høll i vagnen och i samma øgonblick som jag tryckte på knappen før att gå øver gatan sprang Boss ut på vægen. Hann ropa tillbaka han, och han hann vænda men då kom det en bil och kørde på hans bakdel. Lugn som jag ær behøll jag lugnet och stannade och pratade med bilægaren och tog fint hand om Boss. Eller så blev jag helt hysterisk och sprang till Boss och kommer inte ihåg ett ord av vad den dær mannen som kørde på Boss sa. Jag trodde han brytit ryggen och skulle dø.
Dag skjutsade allafall oss till veterinærhøgskolan så blev han undersøkt av en snygg veterinærstuderande och røntgad. Lyckligtvis så hittade det inget fel på honom och han fick åka hem med smærtstillande.

42503-34

Han ær lite mør nu och vill helst inte ligga men nu har jag placerat han i min sæng och han ska få en massa godis ikvæll. Han krummar fortfarande med ryggen lite, men det ær væl førmodligen før att han har ont.

Måste ju passa på att sæga att jag ær vældigt heldig (lycklig) som hamnat i den hær familjen. Tack Dag och Vibeke før ni alltid stæller upp och ær så himla snælla! Tack Elin før att du ær en sån bra och rolig væn!

Nu ska jag ta en stilla kvællspromenad med Bossen.
Hejs




Kommentarer
mamma

JA,jag är också väldigt tacksam. För att du är där du är. Hos så snälla och bra människor. Och för att du är du...
Det blir nog bra med Boss. Han har fått blåmärken bara och lite ömhet i musklerna. Det går över. Men, kan du inte ha honom i band hädanefter?

2006-03-21 @ 21:39:14
Kate

Neeee... stackars Boss..
jag vet att jag fyller år och ser sannerligen fram emot den fina bilden som du säkert har i dina gömmor..
Men innan det har jag min första tenta, det kan ju bli kul att se om man klarar den eller får göra om... när kommer du hit? och hur länge stannar du?
Puss och kram

2006-03-21 @ 22:40:39
Mi

Åh stackars lillla Boss. Du får nog lov att ha honom kopplade hädanefter, när du går över vägan iaf. Tricken går ju där också.. Och du har verkligen haft tur som har hamnat i en så otroligt bra familj! Puss och kram!

2006-03-23 @ 12:06:49
Mi

Åh stackars lillla Boss. Du får nog lov att ha honom kopplade hädanefter, när du går över vägan iaf. Tricken går ju där också.. Och du har verkligen haft tur som har hamnat i en så otroligt bra familj! Puss och kram!

2006-03-23 @ 12:06:49
Anonym

Åh stackars lillla Boss. Du får nog lov att ha honom kopplade hädanefter, när du går över vägan iaf. Tricken går ju där också.. Och du har verkligen haft tur som har hamnat i en så otroligt bra familj! Puss och kram!

2006-03-23 @ 12:07:07
Mi

oj oj oj, vad många inlägg det blev från mig ;)

2006-03-23 @ 12:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0