Mowgli se upp!

Det ær væl typiskt att man ska bli sjuk nær ens bæsta storasyster ær hær och hælsar på. Vi som skulle ha så kul. Idag skulle vi ha shoppat, men hær gå jag runt i pyjamas och kofta. Vi får ta igen det, jag ær nog snart frisk. Eller. Imorgon åker Dag till Mallorca så då får jag faktiskt inte vara sjuk længre. Men det ær chill. Febern ær nog øver då allafall.
Igår hade jag det riktigt tungt. Mitt i desperate housewifes blev jag jætteledsen och sen græt jag resten av kvællen till jag somnade. Jag har ingen aning om varfør heller, men jag var nog lite sliten bara. Jag har inte kænnt mig riktigt frisk på ganska længe.





Igår var det allafall upptrædande på køren, och jag ville ju gærna gå på det, fast jag var lite krasslig. Fast frågan ær om jag skulle ha gjort det før jag gjorde bort mig som vanligt. Det ær ju typiskt mig... Glømde en replik och så blev det alldeles tyst, och sen fattade jag att det var jag som skulle ha sagt nåt så då utbrast jag høgt:
-Vadå, ær det jag som ska sæga nåt?!
Haha, pinsamt. Alla skrattade...Men jag sa ju att jag inte ville ha nån replik. Men tvingad blev man, tycker Elin kunde ha tagit den:) Men vi fick en semla allafall. Det var gott det.



Sitter och væntar på att Maria ska komma så hon kan gå ut med Boss. Han fattar nog att jag ær sjuk før han ær inte alls dryg som han brukar nær han inte fått vara ute på morgonen. Han ligger och sover.
Ska nog snart gå och jobba lite också. Se hur det går. Men det var nog værst i natt, somnade med dubbla tæcken och har anvænt upp ett helt paket næsdukar, kunde inte sova mycket alls.
Igår fick jag allafall en påse med allehanda tillfriskningsmedel från Dag nær han hade vart på affæren. Snabbverkande ginseng/rosenrot/schisandra-tabletter, halstabletter, grønsaksjuice, tomatjuice, vindruvor och vatten. Så jag ær snart frisk.
See yah


Kommentarer
mammavalross hahahah

Stackars dig Birgitta....nu skulle du ha haft din mamma hos dig.
Det har gått väldigt hårda förkylningar här i sta`n. Hosta, (snuva) och hög feber. Man blir helt enkelt däckad och måste ligga i sängen. Kanske det är nå´t sån´t du har fått. Du måste vila mycket, dricka mycket (och varmt) och sova. Inte ränna runt på sta´n eller i Frognerparken.
Maria klarar sig ändå...hon får faktiskt hjälpa till lite.Men det är ju synd att ni inte kan göra nå´t roligt ihop nu när hon är där.
Och vad gjorde det att du glömde repliken på kören. Du gör ju succé ändå,det vet jag.
Sköt om dig och puss och kram från mamma.

2006-03-01 @ 15:53:23
helena

stackars dig...men det går nog över..och det var inte så farligt att glömma en replik...det är värre när man sätter på sig fel hockeyhjälm...men men...familjen lindén, inte alltid helt smarta...det bjuder vi på. kanske förlänger vi någons liv med ett gott skratt...krya på dig! glenn hälsar. puss och kram

2006-03-01 @ 19:20:24
URL: http://hellyeah.blogg.se
emma

hahahaha!! vad jag kommer leva länge då!!!

2006-03-01 @ 23:00:05
Brother

Hmm, inte kul att vara sjuk.
Själv var jag hemma två dar från jobbet förra veckan på grund av det =(

Hoppas Maria och du får det kul när du har tillfrisknat iaf...
Och Krya på Dig!!!

*kram*

2006-03-02 @ 12:17:35
mammselen

Hördududu, Emma!!!

2006-03-02 @ 20:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0