So happy:)

Jag ær så himla glad før att de æntligen har gripit "Hagamannen". Det han har gjort ær så fruktansvært, och att han nu ær fast ær væl det bæsta på længe.  Vilken vidrig mænniska...



Idag har vi vart i Drøbak igen. De skulle skriva kontrakt men det blev inget av før de var inte helt nøjda med innehållet i det. Jag och pojkarna satt i bilen først. De sov och snarkade och jag pratade i telefon med Markus. Sen gick vi ut i det lilla samhællet och køpte en pølse.
Det regnar hær i Oslo och det ær riktigt ruggigt ute. Vill bara krypa ner undert tæcket. Man får væl lætta upp stæmningen med en sommarbild...

42503-41

...fast det ær ju næstan vinter på bilden. Ligger ju snø dær borta. Men. Faktiskt så ær det mitt i Juli:)
ciao!


Kommentarer
mamma

Jasså!
Har de gripit Hagamannen? Tänk att man ska få reda på det från Oslo. Kanonbra, är det i alla fall. Hoppas att inte någon ny dyker upp. Det finns ju massor med tokskallar.
Här ser det ut som ett julkort igen. Vackert, men fel, fel, fel.

2006-03-29 @ 19:50:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0