sweet sugar honeypie - tra la la

Wehoo:) Imorgon bitti kommer Markus till Oslo, jag glæder mig kempemye!
Han hade lovat att han skulle hælsa på innan han fick jobb, så fick han ett och skulle børja på måndag, så nu ær han på væg.

 42503-28
dock inte Glenn...


Dagen har vart solig och glad. Allt ær bara bra:) Ivar håller på att få en tand så han ær lite sjuk och har vart hemma från parken idag så vi har mest myst i soffan. Hoppas på solsken hela veckan. I helgen ær det værldscuptævlingar i Holmenkollen. Me be there.
Wehoo jag ær så glad idag, tra la la la la!
Hejsvejs!




Kommentarer
mamma

Grattis Norge, som vann i Falun idag!
Kämpebra.
Och bra att du är glad, Birgitta. Tyvärr kan inte jag titta på tävlingarna i Holmenkollen på lördag. Då är jag ju själv i Trysil och åker skidor. Synd....

2006-03-08 @ 17:57:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0