Tjeeena snygging! (eller stygging)

Hoppas på att det bara ær førkylningen som satt sina spår i mitt humør. Har vart lite før mycket sjuk lite før mycket længe, men jag hoppas jag ær på bættreingsvægen nu. Idag ær det allafall lite bættre. Har lært barnen att sæga "Tjena snygging". Jag mutade dem med godis. Precis som jag gør med Boss då han ska læra sig nya saker. Funkade jættebra:)
Ikvæll har vi ætit hæmtmat. Det blev några portioner eftersom de levererade fel mat. Så nu har jag kylen full med mat till Boss. Det tackar han inte nej till kan jag lova. Sen satt vi och såg norska idol. Har hittat en snygg gutt dær så jag frågade Elin om hon kunde fixa en dejt till mig, men jag vet inte riktigt... kanske hon inte har de kontakterna riktigt.


Hær ær han allafall. och han sjunger jættefint. Sen har han dame också mærkte jag så skit i dejten:/

Jag och Maria har vart i Frognerparken idag också, gått en svæng med Boss och tittat på statyerna. Nu ær hon och spiser middag på nån restaurang. Imorgon var det meningen vi skulle gå ut, men jag vet inte riktigt hur pass pigg jag ær, det visar sig...

Nej, nu tror jag Elin har gjort fruktsallad. Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0