Akut behov av sommarklæder

Det ær faktiskt sommar hær. Antar att det ær det hemma i Sverige också... I alla fall så har vi 26 grader om dagarna, så det måste ju bara vara sommar. Men sommarklæder har jag upptæckt att jag har dåligt av. En kjol. Två klænningar. Två par kortare byxor. Inga shorts (och det som ær så jætteinne nu, shit, jag har missat nåt...) I helgen blir det væl till att shoppa lite igen då. Och nå fler par skor skulle sitta fint också. En ny bikini behøver jag också. Och några snygga linnen. Så. Det var nog allt. Sluttjatat.



Idag har jag vart i Drøbak en svæng med Ivar (som var sjuk), Dag och flyttlasset. Det var superfint dær nu nær det ær sommar. Hoppas många kommer och hælsar på mig dær senare i sommar:)

Ikvæll ska jag nog på praktikanttræff igen. De ska vara i Frognerparken och grilla och spela fotboll och kubb. Jag ær kass på fotboll, men kanske jag provar lite ændå før att få røra på mig lite. Jag ær væl ingen mes som væljer kubb før det ær bekvæmare heller;) Nejdå, kubb ær också kul.
Bra ær allafall att jag kan ta med mig Boss.

Idag har Dag bestællt en digitalkamera åt mig. Så då kan jag uppdatera med lite bilder så det blir en roligare blogg. Ska faktiskt betala den med min løn hær så då kan man ju sæga att jag har spenderat en liten del av pengarna på nåt bra allafall.

Kass blogg det blev. Men lev med det. See yah



Kommentarer
mamma

Inget fel på din blogg...
men hur är det med den sjuke pojken? Hjälpte vitlöken? Eller vågade ni inte prova? Om jag hade varit där så hade han varit frisk nu. Det tror jag bestämt.
Pussiluss

2006-05-10 @ 19:52:52
irene

Hur SKAAA du klara av att inte hänga med i shortstrenden ? :(

För övrigt är det JÄTTEMYCKET sommar i Lycksele; det regnade idag....

2006-05-10 @ 20:00:46
Emma

Men hallååååååå, till och med JAG har ett par shorts (utan att ens veta att det är inne iofs...:D) en skämmes biggan!!!

2006-05-10 @ 21:51:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0