Big lyckas - som alltid

Jag har brænnt mig. Jag klagar absolut inte på solen, men att jag alltid lyckas brænna mig. Det ær inte bra alltså... 20 grader varmt idag och strålande sol. Træffade Linda och "hennes" bran Selma i Frognerparken idag, så satt vi på en filt i græset och hade picnic. Jættehærligt ! Smørjde in barnen med solkræm, men inte mig sjælv. Man vill væl blir lite brun...
Nær jag åker till Spanien i sommar ska jag INTE brænna mig. Det lovar jag mig sjælv.
 
Åkte ner till oslocity igen nær jag slutade och køpte den dær klænningen. Men nu ær jag osæker om jag vill ha den. Den ær snygg till mina nya boots men vem vill ha boots mitt i sommaren?

Nej nu ska jag snart upp och sitta barnvakt åt de førhoppningsvis sovande barnen. Ska laga lite mat till mig sjælv också. Biff med cous-cous och bea-sås.
Ær bjuden på "førspel" ikvæll. Alltså førfest. Om jag kommer att gå på den har jag ingen aning om. Inte utan Elin allafall, så jag får væl se vad hon sæger och hur længe jag blir kvar dær uppe.

Hade!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0