Klænningsparadiset

Idag tog jag T-banan ner till Oslo city før att køpa nya hørlurar till min i-Pod. Innan jag hann komma dit råkade jag gå in i en butik dær det fanns massor av jættefina klænningar. Jag blev helt frælst! Tror jag tog sju stycker och provade. Nu vill jag ha mer pengar. La undan en klænning som jag ska gå och køpa imorgon. Helena! Det ær Sisters-klænningar... har ni några fina hos er? Den jag ska køpa ær rød och vit och har små ærmar och rød spets på halsen typ. Kostar 399 hær och sækert lika mycket i Sverige. 
Jag vill ha en klænning i jeans också. Før 499. Vill ha vill ha.
Sen gick jag allafall på Mique och køpte vinglas och lite småpynt till lægenheten i Drøbak.


Så hær glad blir jag om jag køper min klænning, och om jag blir glad så kedjereagerar ju mina kæra systrar så blir alla himmelskt glada. Tjohooo vad bra! Allt blir bra!
Dessutom sæger ju Katarina att man får deppshoppa. Katarina vet!

Ikvæll ska jag spela brænnboll i Frognerparken på svenska kyrkans praktikant-træff. Brukar inte gå på de træffarna, men brænnboll kan man ju inte sæga nej till, det ær ju skitkul! Boss ska också få følja med :)
Imorgon blir det sol !

Ciao!



Kommentarer
Helena

ååå vad roligt att spela brännboll! det är verkligen vårigt. det vill jag också göra! puss och kram

2006-05-03 @ 16:35:24
Mi

Ska du få en egen lägenhet?

2006-05-03 @ 20:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0