pics :)

Æntligen kan jag lægga in lite bilder på bloggen. Har dock inte flyttat min dator från stan ænnu så jag så jag sitter och knapprar på Dags bærbara i køket. Idag har jag flyttat mestadelen av mina saker och det ær inte klokt vad mycket man samlar på sig. Hur i hela værlden ska jag få hem allt? Jag saknar dock Lycksele nu och min egen lægenhet. Jag har det jættebra hær och lægenheten ær jættefin, men det ær tråkigt att det bara ær till låns. Dessutom kænns det onødigt att køpa saker till den før det blir bara mer att slæpa hem sen nær jag slutar.

42503-72

Igår hade vi fest, lite oplanerat før mig, hade rætt kul men idag kændes det ændå rætt onødigt. Tog en dyr taxi till nån kompis kompis till Dag-Terje som før øvrigt ær och hælsar på. Fin lægenhet, trevliga killar, mindre trevliga tjejer. Åkte till Harrys i 3 olika taxi, och tyværr kom den sista inte in:( Fast det fattade inte vi så vi skickade sms till dem halva natten før att de skulle hitta oss nån gång. Så det var jag Ida och några till från festen som var dær. Kom hem vid 4 inatt efter en promenad genom stan i jakt på mat.
Somnade gott.

42503-76

Hær ær mina kæra låtsasførældrar. De ær oftast snælla, Vibeke ær snæll, men Dag roade sig med att spela Britney Spears på høgsta volym imorse klockan 8. Alltså efter 3,5 timmars sømn. Taket dunkade ikapp med mitt huvud. Men det var bara att stiga upp och packa før det hade jag glømt. Sen bar det av till Drøbak.

42503-75

Ivar pussas med Boss. Dag tycker det ær skitæckligt. Han råkade se bilden dær Ivar håller på att æta upp Boss nos också. Inte populært.

42503-74

Viktor snodde hælften av mina jorgubbar idag. Satt i køket och åt lite nær jag vænde mig om och får se en hand som stræcker sig upp på bænken och tar ænnu en av mina jordgubbar.
-Vad gør du før nåt Viktor?
-Tack...

42503-73

Nu ska jag gå och lægga mig. Børjar extra tidigt imorgon.
CiaO!

Førresten så har jag inga pengar på telefonen om nån førvæntar sig svar på sms och sånt. ring mig istællet:)


Kommentarer
Mi

Haha vad kul det är att läsa!! Puss och kram!

2006-05-14 @ 22:38:36
Emma

vilka fina bilder, det ser underbart härligt ut!!!

2006-05-14 @ 23:15:41
mamma

Det är klart att Viktor ska ha jordgubbar! Ge Ivar också!

2006-05-15 @ 18:24:49
Mammselen igen

Bravo Dag!
Det är inte ditt fel att Birgitta bara har sovit 3 1/2 timmar. Förresten så brukar hon vara rätt så morgonpigg. Och det var ju dags att stiga upp, så det så.

2006-05-15 @ 18:27:29
Big

Ivar tycker inte om jordbær...

2006-05-15 @ 18:28:45
Jo

Hej Big! Jag tror aldrig att jag har skrivit på din blogg. Så nu är det dags - för jag följer dina äventyr med spänning ;) Erat nya hus ser såååå fint ut, jag blir avis. Men det är ju fint här i Ume också, he he. Hur som helst ville jag bara säga att jag tycker att du tar grymt snygga bilder.
Kram Johanna

2006-05-17 @ 11:42:34
Mi

Hallå! Vart har du tagit vägen? Uppdatering tack!

2006-05-20 @ 10:36:58
irene

Boss är lika söt som vanligt

2006-05-20 @ 23:26:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0