Åhhhhh vad sur jag ær

Gick upp en halvtimmen tidigare idag før att hinna gå ut med Boss innan jag børjade jobba, och før att fixa till mig lite och inte se ut som ett slo. Jag skulle næmligen få klippa mig idag, æntligen... førra gången jag hade bokat tid blev barnen sjuka så då fick jag vara hemma med dem.
Nær jag var i parken och hade læmnat barnen så ringer de då och sæger att mænnsika ær sjuk som ska klippa mig. Kan de inte vara lite tidigare himla puckon. Sur ær vad jag ær och nu ska jag stæda istællet. Jippi.


Kommentarer
emma

stackars stackars dig! Bättre är det i Lycksele! där kan man få en klipptid samma dag man ringer, om t.ex. ens kompis har försökt att klippa en! Eller så kan man få en klipptid dagen efter!!

2006-11-10 @ 15:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0