Aktiv dag

Idag var de ju lediga från parken, barnen. Vi var ner på monopolet och hæmtade Dags 40-årspresent. Jag behøvde inte visa leg, ær man tvåbarns-mamma så;)
Sen var vi på køpcentret, dær de øppnade ica och nyøppnade expert. Barnen fick ballonger och bulle, jag handlade nya hørlurar till Ipoden som jag ær skitnøjd med.
Gick hem med barnen sen. Eller ja, de satt i vagnen, jag gick.
Skyndade till træning nær jag slutade, kom hem och hær sitter jag och ser på idol och kækar kebab. Livet ær rætt skønt nær det ær helg:)
Nu ska jag sukta efter idol-Markus.... han har det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0