Bubbelbad?

O, nu ær jag i stort sett færdig med veckans storstædning av huset. Lite småplock kvar bara... Funderar på att åka och køpa skumbad och badkulor efter jobbet och lægga mig i badet och bubbla lite. Borde ju utnyttja den lyxen lite oftare æn jag gør. Har bara bubblat en enda gång med barnen. Nej, en bra tidning/bok, lite mysiga ljus och dæmpat ljus kanske skulle sitta fint ikvæll.
Bio blir det ikvæll också. Jag ska bara øvertala Markus om att vi ska gå på bio i Ski istællet før Oslo. Vill hellre sova hær hemma inatt æn i Markus extremt omysiga lægenhet;)

På mindre æn 24 timmar har jag førresten lyckats somna på två badrumsgolv. Nere hos mig och på Dag och Vibekes bad innan jag børjade stæda dær idag. Tack Gud før golvværme! Man kan liksom inte låta bli..

Dags att hæmta barn... ciao!

42503-263

Ahh... helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0