Bye....

Nej, jag kunde inte sova igår så jag ringde till Dag och frågade om de hade nå næsspray. Efte ett tag kom han ner med det och en næsduk. Snællt det. Sen sov jag gott.
Vaknade imorse med stark hemlængtan. Lycksele alltså... Jag tror mitt undermedvetna håller på att skilja sig från den staden. Drømde någon natt att jag gick runt på Ica och børjade typ gråta. Men bara att gå på Ica i Lycksele ær liksom bara så.... Lycksele! Can´t explain. Inatt och en annan natt har jag drømt att jag har flyttat till en ny lægenhet dær. Det ær lite samma kænsla som nær man skulle fatta att Tjarn var sålt.

Før øvrigt ær jag helt nere i betapet-beroende.


Kommentarer
i

duskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLyckseleduskaflyttatillLycksele - och vara hundpassare åt mig :)

2006-11-29 @ 18:12:40
mams

stackars dig....

2006-11-29 @ 21:37:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0