Couscous med texmex

Idag var det matdag før lilla mig. Tænkte gøra hederliga svenska køttbullar, men tappade lusten och letade fram ett recept som skulle ta 20 minuter, couscous med texmex. Det vart lyckat faktiskt. Dag den fjompen æter ju inte couscous så han lagade potatismos som han snællt gav till barnen sen också. Med ketchup, som defenitivt INTE hørde till rætten. Kændes ju kul...

Annars har jag mått rætt kasst idag. Ont i huvet, snuvig och illamående. Nu ær det lite bættre.

Imorgon ær det fredan och snart helg. Jag har sagt att jag ska laga matlådor till Markus i helgen. Han ær otroligt duktig, fått mycket berøm på jobbet:)


42503-260

That´s my boy:)


Kommentarer
Anonym

...men är det inte lite fusk om det är DU som gör matlådorna han får beröm fär?

2006-11-30 @ 22:01:22
Irene

varför försvinner mitt namn jämt o ständigt?

2006-11-30 @ 22:02:00
Big

Nej, han får inte berøm før sina matlådor, han år berøm før jobbet han gør:) Æn har jag inte lagat några matlådor till han.

2006-12-01 @ 07:46:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0