Dagens och helgen besvikelse

Markus jobbar hela helgen:( Åker dock till Oslo ikvæll och tar med mig tacos till han. Sen tyckte jag att han skulle sticka till mig nån tusenlapp och sæga "Førlåt baby, hær har du lite så du kan roa dig i några affærer idag nær jag måste jobba, FAST jag har sagt att jag skulle vara med dig..." Men næ. Vet inte om mitt førslag fick nån genomslagskraft. By the way så klarade han sitt prov som han gjorde idag. Fråga mig inte vad det var før prov. Fyra bokstæver var det tror jag, nå datagrejs.

Imorgon kvæll ska jag vara barnvakt. Det ær rætt chill. Slappa och proppa i sig godis. Det ær min grej det.

Dagens fulbild:
42503-256

Trevlig helg kæra ni!


Kommentarer
Kate

Var tusan har du hittat den ddär bilden? den var ju skiiiitful..=)

2006-11-19 @ 22:24:53
helena

hahahahaha jag döööör....hhahaa vad roligt!!!

2006-11-20 @ 15:01:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0