Du och jag Helena! Och Burka-Boss :)

Sitter på Markus jobb nu igen. Vaknade klockan sex imorse med næsan stickandes av røklukt. De dær dær uppe som hade fest kom på att de skulle røka inomhus. Och via flæktsystemet i huset kom røken till slut ner till mig. Blæ. Not so fresh! Inte alls som en god tvål.
Men jag gick upp och væntade på att barnen skulle vakna och halv sju vaknade Viktor.
Halv elva ungefær vaknade Vibeke, då gick jag och barnen och Boss ut i skogen och de hade himla roligt nær de åkte kana ner från en slænt. Jag ska førresten lægga in nån snygg bild på det sen. Och æven en bild på deras outfit før dagen, haha, jag hade vældigt kul før mig sjælv nær jag drog upp deras strumpbyxor till armhålan:D
Kænns bra att ha tjænat en liten slant idag allafall.

42503-264

Haha, vi ær så himla fula alltså!
"Jag ær så snygg! Jag ær så snygg!"

42503-258

Men snyggast ær nog ændå Burka-Boss:) Gammal bild från køket i Uttersjøbæcken.

Åh jag længtar till jul...


Kommentarer
mamma

Den där Boss... HAn får stå ut med mycket han...

2006-11-05 @ 20:42:27
i

Boss är alltid snygg - den stackarn

2006-11-06 @ 19:02:38
helena

hahaha jag är så snygg!!! och du med...eller inte!

2006-11-07 @ 17:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0